Версія: 1.01.033 (13.06.2024)

Підтримка ПУМБ SmartSign

Що змінилось:

•     Тепер, коли ви авторизуєтесь за КЕП або підписуєте документи, ви можете використовувати хмарний підпис ПУМБ.

 

Як це працює:

•     Під час входу в систему або підписання документів виберіть тип файлового носія ПУМБ SmartSign. Потім оберіть ваш сертифікат та введіть пароль.

 

Що ви отримуєте:

•     Більше способів авторизації та підписання документів!

Застосовуйте одну дію до кількох документів

Що змінилось:

•     Ви можете роздрукувати, експортувати або видалити одразу декілька документів з реєстру.

 

Як це працює:

•     Оберіть документи з реєстру та натисніть на іконку друку  , експорту   або видалення  у верхній правій частині сторінки. Якщо до певних документів неможливо застосувати дію (наприклад, документ редагується іншим користувачем), ви отримаєте повідомлення, що такий документ буде пропущено.

 

Що ви отримуєте:

•     Заощадження вашого часу та зусиль. Опрацьовуйте документи швидко та ефективно!

Заповнення контактних даних учасника

Що змінилось:

•     Якщо ви не зазначили адресу електронної пошти учасника перевезення, тепер ви отримаєте попередження про це.

 

Як це працює:

•     Після натискання кнопки «Підписати» висвітиться вікно, де вам потрібно або підтвердити пошту учасника, знайдену в системі, або ж вказати нову адресу (якщо контактні дані учасника не знайдено або ви хочете їх змінити). Ви також можете пропустити цей крок, проте в такому випадку ваш контрагент не отримає повідомлення на пошту про створення е-ТТН.

 

Що ви отримуєте:

•     Контроль за заповненням контактних даних учасника для максимально ефективної організації перевезень.

Збереження даних у довідники

Що змінилось:

•     Тепер під час заповнення блоків е-ТТН «Маршрут та учасники перевезення», «Реквізити», «Транспортний засіб» та «Відомості про вантаж» ви можете зберегти нового учасника, локацію, транспорт або позицію вантажу у відповідний довідник.

 

Як це працює:

•     Заповніть інформацію в е-ТТН та натисніть іконку .  Оберіть підприємство, для якого стане доступним запис, та натисніть кнопку «Обрати». Якщо запис з такими даними вже існує у довіднику, з’явиться попередження про це.

 

Що ви отримуєте:

•     Економте час, уникаючи повторного введення інформації у довідник. Зберігайте нові дані просто під час заповнення е-ТТН!

Оновлений метод зміни електронної пошти

Що змінилось:

•     Поле «Email» на сторінці налаштувань вашого облікового запису стало доступним для редагування. Тепер, щоб змінити адресу електронної пошти, достатньо ввести нову адресу та зберегти зміни.

 

Що ви отримуєте:

•     Більш зручний та зрозумілий процес зміни електронної пошти. Оновлюйте дані облікового запису просто!

Таймер відображення QR-коду

Що змінилось:

•     Під час авторизації або підписання документів за допомогою Дія.Підпис, QR-код для переходу в застосунок «Дія» відображатиметься протягом трьох хвилин. Крім того, ви зможете побачити відлік часу до закриття QR-коду.

 

Що ви отримуєте:

•     Зручне інформування про термін дії QR-коду.

Нове розміщення елементів інтерфейсу

Що змінилось:

•     У реєстрі документів фільтр для вибору періоду, за який було створено документи, тепер знаходиться у лівій верхній частині екрану.

•     Замість кнопки «Оновити реєстр» тепер відображається іконка  у правій верхній частині екрану.

 

Що ви отримуєте:

•     Зручне та інтуїтивне розташування елементів інтерфейсу.

Реєстрація підписаної е-ТТН методами API

Що змінилось:

•     Додано новий запит {{url}}/ettn/signed/planned, що дозволить вам зареєструвати е-ТТН в центральній базі даних (ЦБД). Щоб скористатись цим запитом вам потрібно: (1) сформувати накладну у форматі XML, (2) підписати її та (3) зареєструвати документ, використовуючи новий запит. Детальніше про реєстрацію е-ТТН дивіться в інструкції.

 

Що ви отримуєте:

•     Можливість легко та зручно зареєструвати е-ТТН.