Що змінилось:
• Тепер ви зможете переглядати інформацію, що стосується одного або кількох ваших підприємств.
Як це працює:
• Натиснувши на назву підприємства у верхній панелі навігації, ви відкриєте список з усіма доступними вам підприємствами. Оберіть одне або кілька підприємств, за якими буде відфільтровано інформацію.
Що ви отримуєте:
• Ще простіша навігація вебсервісом, а також зручне управління вашими підприємствами.
Що змінилось:
• Керування доступами, маршрутами та підказками тепер здійснюється у розділі налаштувань. Щоб відкрити цей розділ, достатньо натиснути на іконку у верхній панелі навігації.
Що ви отримуєте:
• Зручне налаштування вашої роботи в одному розділі.
Що змінилось:
• Якщо в е-ТТН або Акті до накладної залишаються незаповнені обов’язкові поля, біля назви вкладки з’явиться знак оклику.
Як це працює:
• Коли ви натиснете кнопку «Підписати» система перевірить, чи заповнені усі обов’язкові поля документа. Якщо деякі поля пропущені, біля назв вкладок із пропусками з'явиться знак оклику.
Що ви отримуєте:
• Заповнення документів стало ще простішим — тепер ви одразу бачите, де є незаповнені поля. Працюйте швидко та ефективно!
Що змінилось:
• У вікні «Підписи та історія документа» біля учасника тепер вказується його назва.
Що ви отримуєте:
• Просту ідентифікацію учасників, від імені яких відповідальні особи підписали або підпишуть е-ТТН.
Що змінилось:
• Сторінка налаштувань вашого облікового запису отримала оновлений візуальний вигляд.
Що ви отримуєте:
• Ще зручніший та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс!